Pro přednášející

Instrukce pro přednášející

Děkujeme že jste se rozhodli přednášet na konferenci UTXO.22!

Na této stránce naleznete základní instrukce a informace, které se vám můžou hodit:

Komunikace s organizátory

Koordinátor

Jako přednášející typicky komunikujete s konkrétním člověkem z organizátorského teamu - tento člověk je tedy váš "koordinátor". Neváhejte se na něj obrátit s jakýmkoliv vaším dotazem ohledně konference a vaší účasti.

Seznam koordinátorů

JménoDiscordKontakty

tree (šéfkoordinátor)

tree#7466

Tereza#6191

Tomáš Masaryk

-

Telegram, Signal

Vytvořili jsme také speciální soukromé kanály pro všechny přednášející na platformách Signal a Telegram, kde vás budeme informovat o relevantních novinkách trošku častěji a vy se nás můžete ptát na důležité otázky.

Přidejte se, prosím, alespoň k jednomu kanálu 🙏

(tyto kanály jsou soukromé, takže je nutné vyčkat na schválení)

Email

Na vaši emailovou adresu, kterou zadáte při převzetí vstupenky vám zašleme finální instrukce před konferencí.

Discord

Pro hlubší debatu a konkrétní working groups, se připojte na náš Discord.

Vstupenky pro vás a doprovod

Jako přednášející máte samozřejmě vstupenku zdarma. Každý přednášející má také nárok na jednu další vstupenku zdarma pro doprovod.

Odkazy na převzetí vstupenek vám zašle váš koordinátor jakmile potvrdíte svoji účast.

Program

Veškerý nahlášený obsah naleznete na našem webu v sekci Program.

Standartní čas pro přednášku je 45-55 minut včetně diskuze (hodinový blok).

Pokud chcete přidat novou přednášku, konzultujte to prosím se svým koordinátorem.

Anotace vašich přednášek nebo workshopů

Prosíme všechny přednášející, kteří mají potvrzenou událost, aby doplnili anotaci (popis). Ideálně i s odkazy ve formátu Markdown.

Budeme mít (záměrně) velkoou konkurenci obsahu - souběžně pojede 6 sálů (zatím to vypadá na 4 přednáškové a 2 workshopové), takže je nutné návštěvníkům dát jasné důvody, proč by měli přijít právě na vaši přednášku nebo workshop :-)

Detaily svojí přednášky můžete upravovat: a) sami přes náš GitHub repozitář (jednoduchý návod), b) nebo tak že kontaktujete vašeho konferenčního koordinátora.

Jak by měl vypadat popis?

První odstavec souvislý text, o délce ideálně 70-100 slov (~600 znaků). Určitě je dobré do zbytku doplnit nějaké reference nebo další materiály kde se dá více do tématu zahrabat. To se týká především workshopů - je dobré lidem říci, co budou na workshop potřebovat, nebo co si mají předem nastudovat.

Další metadata

Každá událost má kromě názvu a popisu, ještě další “metatada”. Např. přiřazené štítky (tagy) nebo obtížnost (3 úrovně - pro začátečníky / pokročilé / odborníky). Obtížnost zatím není viditelná na webu, ale brzy ji tam uvidíte. Tyhle údaje zatím přidáváme sami nějak intuitivně a určitě budu rád pokud se na vaši událost podíváte a navrhnete jak to vylepšit.

Uzávěrka programu (časový rozpis)

Program plánujeme uzavřít zhruba 1-2 týdny před konferencí, a ve stejnou dobu vznikne konkrétní časový rozpis.

Vybavení sálů

Ve všech přednáškových a workshopových sálech bude k dispozici projektor. Očekáváme, že si každý přednášející přinese svůj vlastní notebook, který přes HDMI konektor na projektor napojí (s vyjímkou Bleskových přednášek). Budou k dispozici různé redukce a prezentér.

Hlavní 3 přednáškové sály budou nahrávané a žive streamované, takže bude nutné využít mikrofon.

Bleskové přednášky (Lightning talks)

Během bleskových přednášek nebude možné připojit vlastní notebook, ale svojí prezentaci zašlete koordinátorovi. Svojí prezentaci budete ovládat pomocí presenteru.

Průběh přednášky/workshopu

TODO

Praktické informace

Jídlo a pití

Pitná voda bude zdarma. Veškeré další jídlo a pití na konferenci bude placené, ale vynasnažíme se připravit pro přednášející alespoň nějaké malé pohoštění v zázemí.

Doprava

TODO

Ubytování

Ubytování bohužel neposkytujeme. Budeme mít okolo 100 přednášejících a kapacitně ani finančně to není v našich silách. Děkujeme za pochopení.

Last updated