SRNA

Systém Rychlého NAsycení (SRNA)

Nasycený návštěvník je spokojený návštěvník - ale klasické systémy cateringu selhávají a mají své výrazné omezení (viz. tabulka níže). Náš lehce škálovatelný a flexibilní systém SRNA má ambice většinu těchto omezení eliminovat, za pomoci moderních technologií a jednoho jediného kompromisu - jídlo je nutné si objednat předem (minimálně cca 2-3h).

Srovnání přístupu ke cateringu

TypVýhodyNevýhody

Klasický catering

  • bez starostí - catering firma vše zařídí

  • lze umístit uvnitř

  • rychlé pro návštěvníka

  • mizerný výběr jídel

  • omezené použití pro akce, která nemají jídlo v ceně

Food-trucky

  • vhodné pro akce bez jídla v ceně vstupenky

  • relativně bezstarostné

  • nízká kapacita (fronty)

  • velká vzdálenost pro návštěvníky

  • nutnost ručení tržeb

  • vázané na počasí

SRNA

  • výborný výběr

  • velká kapacita - lehce škálovatelné

  • blízko návštěvníkovi

  • podpora místních podniků

  • pro zodpovědného návštěvníka minimálně časově náročné

  • jídlo není hned - u návštěvníka do 2-3h

  • vyžaduje objednávkový systém a SRNA tým (zatím nejde outsourcovat)

Terminologie

  • časový blok (50 minut) - ucelený doručovací blok, např. oběd, večeře

  • časový slot (5 minut) - upřesňující segment v rámci časového bloku, každý blok má 10 slotů

  • výdejní místo - konkrétní místo, kde si návštěvník objednávku vyzvedne

  • centrální logistický uzel - místo, kam se objednávky svážejí a distribuují dál

Objednávkový a logistický systém

Klíčová součást celého SRNA systému, který slouží ke koordinaci všech jeho součástí.

Číslování objednávek

Každá objednávka bude mít svůj unikátní kód, ze kterého půjde lehce vydedukovat časový blok a výdejní místo, na které směřuje.

Ukázkový příklad: A123

ZnakyVýznamMožnosti

A

výdejní místo

A-Z

1

časový blok

1-9

2

časový slot

0-9

3

pořadí ve slotu

0-9

Centrální logistický uzel

Centrální logistický uzel je místo v rámci místa konání konference, kam se jídla z restaurací a dalších podniků (objednávky) fyzicky přiváží a odkud jsou posléze distribuovány na jednotlivá vydejní místa.

Naskladnění objednávek

Při příjmu se každá jednotlivá objednávka naskenuje do systému a fyzicky rozřadí podle výdejního místa na které směruje.

Vyskladnění objednávek - distribuce na výdejní místa

Součástí týmu centrálního logistického uzlu budou lidé, kteří budou za pomoci vozíků vozit objednávky z centrálního uzlu do výdejních míst.

Výdejní místa

Na výdejním místě si návštěvníci svoje objednávky vyzvedávají a neslouží k jinému dalšímu účelu.

Objednávky budou rozřazeny podle časových slotů.

Součásti výdejního místa

  • Obsluha - minimálně 1 člověk

  • Telefon + SRNA aplikace - na skenování QR kódů

  • LCD Obrazovka + RPi - informační systém o stavu objednávek pro návštěvníky

Proces vyzvednutí objedávky

Celý proces by měl trvat zhruba 30 sekund.

  1. Návštěvník příjde a ukáže svoji konferenční visačku s QR kódem

  2. Obsluha naskenuje QR kód pomocí aplikace v telefonu (15s)

  3. Aplikace v telefonu ukáže zda je objednávka přítomná, její kód, případně kde ji hledat

  4. Obsluha objednávku najde a předá návštěvníkovi (15s) - hotovo

SRNA na UTXO.22

  • Centrální logistický uzel: zadní trakt, vjezd z ulice Švédská

Výdejní místa

IDUmístěníKapacita

A

poblíž Hlavního sálu

2 lidé

B

Outdoor - foodtruck zóna

2 lidé

C

poblíž Lustrového sálu

1 člověk

Last updated